Prima pagină » Uncategorized » Vesti proaste sau nu….!

Vesti proaste sau nu….!

Incep prin a spune ca desi incurajez munca individuala in realizarea lucrarii de licenta sau dizertatie trebuie sa va spun ca am fost oarecum dezamagita cand am aflat despre noua lege referitoare la plagiatul sau copiatul de pe internet atunci cand ai nevoie de materiale. Intr-adevar atunci cand realizezi o lucrare de licenta reproduci practic materialele din care te-ai inspirat insa ceea ce nu mi se pare corect este faptul ca unele carti de care multi nu stim apar pe internet si noi habar nu avem. Asadar atunci cand lucrarea realizata de tine sau de alti studenti este introdusa in filtru de cautare s-ar putea sa ramai mirat ca este respinsa.De ce ? Uite asa ca apare cartea respectiva pe internet. Mi s-a intamplat mie cand realizam o teorie la o lucrare. Scrisesem dintr-o carte de managementul resurselor umane si am ramas uimita cand am dat search pe google un paragraf si am constat ca era pe net.Deci fiti atenti si reproduceti tot ce introduceti in lucrare.Sper ca aceasta informatie sa va fi fost de folos.Acum sa trecem la adaugat materiale utile!


Lasă un răspuns

