Acasă » Uncategorized » SPONSORIZAREA – MIJLOC EFICIENT DE PROMOVARE

SPONSORIZAREA – MIJLOC EFICIENT DE PROMOVARE

Introducere

CAPITOLUL I. Aspecte teoretice ale sponsorizării

1.1. Legea sponsorizării

1.2. Contractul de sponsorizare

1.3. Sponsorizarea – mijloc de promovare

1.4. Beneficii de marketing ale sponsorizării

CAPITOLUL II. Aspecte practice ale sponsorizării

2.1. Motivaţiile sponsorului

2.2.  Redactarea proiectului de sponsorizare

2.3. Elaborarea dosarului de sponsorizare

CAPITOLUL III.  Studiu de caz – ” Promovarea prin sponsorizare în cadrul Vodafone România”

3.1. Prezentarea companiei

3.2. Actele de sponsorizare ale Vodafone România

Concluzii şi recomandări

Bibliografie

Anexe

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: