Acasă » Uncategorized » UNDE POTI GASI LUCRARI DE LICENTA/DIZERTATIE?

UNDE POTI GASI LUCRARI DE LICENTA/DIZERTATIE?

Am dat o tura pe google in seara aceasta din simpla curiozitate de a afla anumite chestiuni referitoare la modul in care multe site-uri care se ocupa cu executarea lucrarilor de licenta sau dizertatie fac comert online cu asa zise lucrari vechi(care au mai fost sustinute) si din care cei ce le comanda se inspira in realizarea lucrarilor autentice, unice. Ei bine dragii mei nu o sa va vina sa credeti si sper sa nu va luati si voi teapa pentru ca multe dintre lucrarile vechi care exista la ora actuala pe anumite site-uri de vanzare le puteti gasi extrem de usor gratis pe un site care le ofera fara nici un interes la vederea studentilor. Imi pare rau ca goana dupa bani a ajuns  la un asemenea nivel si multi dintre voi va veti pacali. Sfatul meu este sa incercati sa realizati lucrarile de licenta din carti de specialitate si nu din lucrari vechi pe care le cumparati de pe internet pentru a va inspira. Nu contest si eu am site care se ocupa cu executarea lucrarilor de licenta dar merg pe comenzi noi nu pe vanzarea de lucrari sustinute in anii anteriori. Asadar aveti grija ce cumparati ca poate gasiti aceeasi lucrare pe alt site dar gratis. Sper ca v-am fost de folos azi.Voi reveni maine cu materiale noi si informatii la indemana

Lasă un răspuns

