Acasă » Uncategorized » Cum faci rost de materiale pentru lucrarea de licenta?

Cum faci rost de materiale pentru lucrarea de licenta?

Totu-i bine si frumos la facultate pana cand vine momentul in care trebuie sa ne apucam de realizarea lucrarii de licenta. Ei bine multe lucrari de licenta sunt realizate incorect tocmai pentru faptul ca studentul nu cauta indeajuns materiale , nu cerceteaza si nu intelege tocmai bine tema pe care si-a aleso.Tendinta majora este sa dai search pe Google si gata lucrarea de licenta . Acesta este cel mai simplu si cel mai gresit mod de a rezolva problema legata de realizarea lucrarii de licenta sau de dizertatie. Eu spre exemplu in momentul in care mi-am ales tema am cautat pe internet carti de specialitate si mi-am comandat 3 carti actuale la momentul respectiv din care bineinteles am realizat lucrarea de licenta. Ideea este ca lucrarea sa fie originala, sa aduca actualizari si sa iti asigure o nota maxima ca poate cine stie vrei sa te inscrii apoi si la un master. Nu-i asa?

Lasă un răspuns

