Acasă » Uncategorized » Si uite ca au inceput sa apara si primii clienti

Si uite ca au inceput sa apara si primii clienti

Site-ul incepe sa functioneze si sa aiba vizitatori dar si clienti.Deci viva http://www.lucrari-de-licenta.com .Sunt foarte mandra ca ideea mea prinde contur si ca usor usor totul se dezvolta si devine in ceea ce mi-am dorit.Imi trebuie insa mai mult timp sa lucrez la site si sa il aduc pe linia pe care mi-o doresc.So help me!!!!!!Joke…..Ideea este ca site-ul meu incepe sa simta valul ,mic cei drept, dar e dornic sa cunoasca si valurile mari :D.Va tin la curent.Pana una alta mai adaug niste articole care s-ar putea sa va fie de folos unora dintre voi 🙂

Lasă un răspuns

